De douche

1 juli 2022 - Vestre Jakobselv, Noorwegen

Wat hebben we heerlijk mugvrij geslapen, de temperatuur was ook een stuk lager.  Vandaag stond er een korte rit op ons programma. Van Utsjoki in Finland naar Vestre Jacobselv in Noorwegen. Een prachtige route, grotendeels langs de rivier de Tana. Het was relatief rustig op de weg, af en toe gestopt om van het uitzicht te genieten, of om rendieren de ruimte te geven. Er dreven laaghangende wolken over, die de bergen in nevelen lieten verdwijnen.

Om elf uur reden we de camping op, die op dat tijdstip nog volop plek had. Alles is aanwezig en proper, hoewel enigszins verouderd en de douche…….,  dat is er zo een die ik me uit lang vervlogen tijden herinner van een sportschool. Die deel je dus met een paar andere dames. Ik zag wel een slot op de toegangsdeur. Misschien sluip ik morgenochtend vroeg naar de douche, doe of ik het niet snap en draai de deur achter me op slot.

Vanmiddag hebben we wandelend de directe omgeving verkend en plannen gemaakt voor morgen. De temperatuur is nu nog maar 12 graden. Voor ons een stuk aangenamer dan de warmte van afgelopen dagen. Doordat het flink waait zijn ook onze kwelgeesten er vandoor! 🦟 🦟🦟

Geniet van de foto’s en tot morgen.