Daar aan de waterkant

7 augustus 2022 - Storvorde, Denemarken

Het was een latertje gisteravond. Iedereen op de camping heeft naar het vuurwerk in de verte staan kijken, leuk en gezellig.

Vandaag een rust- en opruimdag gehouden. Hals over kop van een camping vertrekken betekent anders opruimen voor vertrek dan je gewend bent. Je smijt alles in de caravan en auto, zorgt wel dat alle kastjes goed dicht zijn en wil dan maar een ding, weg! Om te voorkomen dat we gisteren nog verder in de stress zouden schieten, hebben we alleen het hoognodige gedaan en er een leuke dag van gemaakt.  Nu ziet alles er weer spic en span uit, hangt de was in het droogdok (ideaal) en hebben we bijgeboekt tot woensdag.

Vanmiddag toog iedereen met stoelen, eten en drinken naar de waterkant om de schepen uit te zwaaien. Al snel werden er regencapes en paraplu’s te voorschijn gehaald, want het kon bijna niet uitblijven, het ging weer regenen. Maar goed, ondanks de regen was het een fraai schouwspel, pas tegen vijf uur zagen we het laatste schip voorbij komen.

Aan het begin van de avond begon het flink op te klaren, nu maar hopen dat we morgen een droge dag krijgen.

Bij de camping

1. Astrid Luisman:
    8 augustus 2022
    Fantastisch zijn de oude zeilschepen!
    Leuk dat jullie dit konden zien!
  2. Tiny de Vogel:
    11 augustus 2022