Gebakken uitjes

25 juni 2022 - Överhörnäs, Zweden

Vandaag een dag van 300 kilometer. Onderweg een paar korte stops. We vonden zowaar een apotheek die open was, ingeklemd tussen een supermarkt en een IKEA, die laatste was  gesloten getuige een leeg parkeerterrein. Bij de apotheek gingen we een tube crème rijker weer naar buiten, nu geen last meer van jeukende muggenbulten. De supermarkt naast de apotheek was ook open. We deden  inkopen en stuitten op een stukje Kapelle, 😉  zie foto! Vanwege de feestdagen (Midsommer) was het niet druk op de weg, en al gauw stonden we bij camping Överhörnäs, waar we vanaf zondag voor drie nachten hadden gereserveerd. Een dag vroeger dan gepland, en we namen de gok dat er een plekje was. We hadden beter moeten weten, hartstikke vol. Dan een nachtje wild staan, en we reden naar het tegenover gelegen parkeerterrein van een soort openluchtmuseum. We gingen achteraan op het terrein staan, een beetje uit het zicht van de weg. We wilden juiste de pootjes van de caravan uitdraaien, toen er een man met een hond aankwam. Waar René dacht dat er iemand kwam klagen dat we daar stonden, herkende ik de man als een van de eigenaren van de camping, samen met zijn Franse bulldog Cliff. Er was een kleine plaats vrij, iemand voor ons wilde die niet, dus of we interesse hadden. Zondag zouden we dan naar onze besproken plek kunnen verhuizen. Nu staan we op de bomvolle camping waar geen Nederlands kenteken te bekennen is, en waar we zoveel Zweeds horen praten, dat we het bijna gaan begrijpen.

1. Astrid Luisman:
    26 juni 2022
    Leuk verslag van volop genieten!
  2. Tiny de Vogel:
  5. Corrie Boonman:
    Stoer 🏊🏼‍♂️René
  6. Tiny de Vogel:
    30 juni 2022
    Ik kwam niet verder dan mijn voeten in het koude water. 😂